چاپ, شاسی

آشنایی با انواع چاپ و شاسی

لازمه چند تا نکته مهم در مورد چاپ و شاسی خدمتتون عرض کنم :
یک _ جنس شاسیMDF با دو ضخامت 8 میلی متر و 30 میلی مترمی باشد.
دو _  دور شاسی یا دارای نوار PVC بوده یا رنگ سیاه می باشد.
سه _ شاسی و قاب ها دارای قابلیت سایز بندی می باشد .همچنین  دو نمونه کاغذ(سیلک و متالیک یا براق) داریم که به انتخاب شما می باشد.
چهار _ چاپ این محصول با استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه های لابراتوار (چاپ جوهر و دما) یا پرینتر های جوهر افشان حرفه h و لابراتوار  انجام گرفته که باعث با کیفیت بودن چاپ و دوام کار است. از طریق منو میتوانید نوع کاغذ، شاسی ، طراحی مورد نظر خود را در ابعاد مختلف انتخاب کنید.
پنج _ لازم به یادآوری است که چاپ با پرینتر رنگی جوهر افشان دوامی بین 3 تا 5 سال دارد  و چاپ لابراتوار  دوامی بالایی در حدود 20 تا 30 سال دارد .
شش _ دارای شیار جهت نصب افقی و عمودی است .

 چاپ مستقیم روی کاغد ابریشم و  روی تخته شاسی MDF با دوام و ماندگاری بالا ( کاملا قابل شستشو )است .

در حقیقت اگر به فکر زیباسازی دکوراسیون منزل و محیط کار خود با عکس شهدا یا والدین شهدا هستید ،ما به شما چاپ عکس روی MDF را پیشنهاد می کنیم. چرا که کیفیت چاپ روی این محصول فوق العاده است وهمچنین هزینه چاپ روی این محصول به صرفه می باشد.

در بازار کشور ما ایران ،چهار نوع کاغذ وجود دارد که بنا به کیفیت آن را رده بندی می کنند:
سیلک (ابریشمی)
سیلک یا ابریشمی نوعی از کاغذ های عکاسی میاشد که نوع فوجی ان در ایران موجود است . این کاغذ نسبت به نوع متالیک تراکم کمتری دارد ولی کنتراست عالی دارد شکل ظاهری آن بافت درشت دارد که با دست لمس میشود و عموما آتلیه های خوب از این نوع کاغذ استفاده بیشتری می کنند . این کاغذ در برخی از آتلیه ها با نام کاغذ ویژه معرفی می شود و اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند.

یاداوری :
بعضی از دوستان که لابراتوار رنگی دارند از کاغذ های که تاریخ انقضاء آن تمام شده است استفاده میکنند که به قیمت ارزانتر به همکاران عکاس و حتی به مشتری ها میفرشند ولی چون شرایط خوب نداشته است و از نظر شرکت وقت آن ابطال شده است به مرور زمان از نظر کیفیت افت میکند که تمام زحمات شما ازبین خواهد رفت .

Luster (مات)
یا مخملی این کاغذ از نوع سه میباشد که به علت کم بودن تراکم نقره جزئیات را خوب نمایش نمی دهد عموما مصرف زیادی در ایران دارد در واقع این کاغذ برای عکسهای کم کیفیت ساخته شده است.

براق (Glossy)
یا براق که عموما برای عکس های 3*4و  همچنین عکسهای که از روی کارتهای حافظه و  یا نگاتیو چاپ میشود استفاده دارد .دقت کنیم که اثر انگشت روی آن باقی می ماند و بایستی پوششی مانند طلق یا شیشه برای آن قرار دهیم ..

متالیک (زمینه نقره)
متالیک دو نوع میباشد ساده و VC . نوع ساده آن در تمام دستگاه ها قابل نصب میباشد ولی نوع وی سی آن تنها در دستگاه های که سیستم لیزر دارد قابل نصب است .
متالیک گرنترین نوع کاغذ میباشد چون تراکم نقره درآن زیاد است و عموما” برای کارهای صنعتی ؛ منظر ؛ پرتره های که توسط عکاسان حرفه ای عکسبرداری میشود مورد استفاده میباشد .
نوع VC آن عکس را دو بعدی میسازد و ماندگاری آن طولانی است . در ایران تنها نوع کداک آن موجود است که محصول کشور آمریکا می باشد
…سفارش چاپ محصولات دلخواه شما (مرتبط با شهدا و خانواده ایشان می باشد) از جمله تیشرت، لیوان، پیکسل، قاب عکس، لیوان سرامیکی، قابل انجام می باشد. این اجناس قابل شست‌وشو هستند و  از روی محصول پاک نمیشوند. فایل دلخواه خود را برای ما آپلود کنید و بفرستید تا ما آن را روی محصول انتخابی شما سفارشی سازی و با تایید شما چاپ کنیم و سفارشتان  را برای شما ارسال نماییم.
افتخار میکنیم که در خدمتتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.